SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

Kargom ne zaman ulaşır? 
Vermiş olduğunuz siparişin tamamlanmasından sonra 2-3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki "Son Siparişlerim" sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte "Son Siparişlerim" sekmesinde, "Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır. 

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim? 
Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim yapılamamaktadır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır. 

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim? 
Siparişiniz yola çıktıktan sonra maalesef siparişlerde değişiklik ve iptal yapılamamaktadır. 

Ürünü sepete ekledim ama alışverişi tamamla butonu çıkmıyor?

Sitemizde minimum alışveriş tutarı 10 TL dir. 10 TL altındaki sepet tutarlarında alışverişi tamamla butonu pasif olmaktadır.  

 

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim? 
Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için tıklayabilir ya da info@emortic.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz. 

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim? 
Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise alıcı kişi bilgisini değiştirebilirsiniz. Yeni alıcı bilgilerini iletmek için info@emortic.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz. 

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. 
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz emortic.com.tr'a iade edilir. 


Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 
İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor " ya da "Kargoya Verildi" statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi "Mesaj göndermek istiyorum" butonuna tıklayarak ya da info@emortic.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz. 

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı? 
Evet, emortic.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

Siparişlerimi havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum? 
emortic.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde havale yolu ile ödeme yapabilirsiniz. Yaptığınız havale bilgilerini hesabım menüsünden Havale bildirim formunu doldurarak bildirebilir, info@emortic.com.tr adresine mail ile bildirebilir yada 0 850 420 0 577 nolu telefondan bizlere bildirebilirsiniz.


Kredi kartına taksit yapılıyor mu? 
emortic.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Axess, Maximum, Paraf ve CardFinans kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır. 

Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim? 
Site giriş sayfasında bulunan "Şifremi unuttum" alanına tıkladığınızda e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. 

Şifremi nasıl değiştirebilirim? 
Şifrenizi değiştirmek için sisteme giriş yaptıktan sonra, "Hesabım" bölümündeki "Kullanıcı Bilgileri" sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz. Güvenliğiniz gereği yeni şifrenizin hem harf hem de sayı içermesi gereklidir. 

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor? 
Öncelikle kullanmış olduğunuz internet tarayıcısından farklı bir tarayıcı ile deneyebilirsiniz. (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari, Opera tarayıcılarından herhangi birini tercih edebilirsiniz.) Sorunun devam etmesi durumunda, internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Çerezleri temizleme dosyasına ulaşmak için tıklayabilir ve gerekli işlemleri sağlayabilirsiniz. Hatanın giderilememesi halinde, konuyu teknik ekibimize aktarabilmemiz için info@emortic.com.tr adresine e-mail ile bilgi vermenizi rica ederiz. 

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim? 
Üyelik iptal talebinizi iletmek için 0 850 420 0 577 nolu telefonumuzu arayabilir ya da info@emortic.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz. 

Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim? 
Önerilerinizi iletmek için info@emortic.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.